25.10.2014

Konkursy, wyzwania i inne przedsięwzięcia

Wczoraj proponowałam Wam kilka pisarskich ćwiczeń. Sądzę, że dziś wobec tego czas na postawienie jakiegoś konkretnego pisarskiego celu. Dlatego poniżej podaję listę co ciekawszych konkursów i wyzwań, do których możecie dołączyć w listopadzie czy grudniu. Powodzenia!


Literacki Debiut Roku

Do tego konkursu zgłaszać można nie publikowane wcześniej powieści. Nagrodą jest publikacja i sprzedaż utworu przez wydawnictwo NovaeRes. Termin nadsyłania prac upływa 15 kwietnia 2015 roku. Kiedyś sama miałam zgłosić moją powieść, ale w końcu się rozmyśliłam i nadal ją poprawiam.

36. Ogólnopolski Konkurs Poetycki im. Haliny Poświatowskiej

Zgłaszać można zestaw do pięciu nie publikowanych wierszy. Konkurs odbywa się w dwóch kategoriach: poeci przed debiutem i po debiucie. Termin składania prac to 15 grudnia 2014. Zachęcam Was, ponieważ Częstochowa to moje rodzinne miasto, a Poświatowska to jedna w moich ulubionych poetek, ale ostrzegam, że konkurencja będzie mocna.

Ślepy Tor

Konkurs magazynu "Histeria". Nadesłać należy opowiadanie o objętości od 5 do 15 stron maszynopisu znormalizowanego (to oznacza stronę o objętości 1800 znaków ze spacjami). Temat? Horror kolejowy. Uważam, że to warte rozważenia, bo nie trzeba się daleko wybierać po inspiracje. 

Nauka a duchowość

To ciekawy konkurs "Tygodnika Powszechnego", z atrakcyjnymi nagrodami i szanowanymi jurorami. Czasu nie mamy za wiele, bo tylko do końca listopada. Forma jest dowolna, można przysłać nawet komiks czy sztukę, objętość od 30 do 50 stron znormalizowanych. Rozważam, czy nie spróbować, bo tak się składa, że mam coś w zanadrzu. 

Konkurs na tekst piosenki

To coś zdecydowanie dla mnie. Lubię muzykę, lubię pisać piosenki, niestety ze śpiewem u mnie kiepsko. Niech ktoś śpiewa za mnie. Ale co do konkursu: temat piosenki jest dowolny, byleby to było coś na kształt piosenki. Termin upływa za kilka dni, więc spieszcie się!

Konkurs na bajkę dla dzieci

A to coś dla mojej mamy. Bajka konkursowa ma mieć do pięciu stron i dowolną tematykę. Nagrody pieniężne oraz publikacja w konkursowym zbiorze. I czasu sporo, bo do końca stycznia 2015.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz